11/5

Det var ett tag sedan jag skrev nu men jag har inte haft något internet på en vecka.. Det har blivit lite ändringar i schemat, jag skulle ha stannat i Waihi tills den 26 maj men det var inte som jag hade förväntat mig så jag åkte tillbaka till familjen i Hastings.
 
Paret i Waihi var jätte trevliga men de hade inte så mycket jobb så det blev ganska långtråkigt. Jag trodde att de hade en farm med alla hästar för de hade 16 st men alla hästar var utspridda på olika platser så man var tvungen att ta lastbilen ut för att hämta dom... och det fanns inga riktiga bra ställen att rida på utan om man skulle rida var det på stranden. Jag bestämde mig redan andra dagen att jag ville tillbaka till Hastings eftersom jag bara har två veckor kvar här i NZ så ville jag göra något kul. Så nu är jag tillbaka och stannar tills den 25 för att åka tillbaka till Auckland. 
Skrittmaskinen i Hastings... hästarna "driver" den själva, så ingen motor
 
 

Kommentera här: