14/4

Ja som jag skrev i mitt tidigare inlägg så händer det inte så mycket här... Det har väll blivit lite mer jobb men ja har fortfarande ganska mycket dötid. Men ägaren är faktiskt ganska snäll och tar med mig ut för att se lite här runt Hamilton, tex i lördags så var jag och en annan som hyr en stuga här på gården på en fälttävlandstävling. Det var en tredagarstävling och i lördags var det terrängen så det var roligt att se. Sen på kvällen så var jag och kollade på rugby, det är ju nz nationalsport så det var ju ett måste att göra här. Det var Hamiltons Chiefs som mötte Rebels från Melbourne och såklart vann Chiefs. 
I dag tog hon med mig in till Hamilton och släppte av mig vid Hamilton gardens. 
 
 
Tänkte också bjuda på lite roliga blider från min Canyoning tripp. Man var ju inte så snygg i den där hjälmen och våtdräckten.
 
 

Kommentera här: